2007-08-29

i jedn apjesma koja me onako..

okrene...
zasto?
ma eto ovako...
jednom cu napisati i kafu o ovoj pjesmi...
pisem i pricam okolo u ekavici..
ali nema veze...



pozdrva i Ivani Kukric (to je djevojka sa spota, nisam ni znao da nisam procitao u komentarima :) )

hebao me balass i Cola...
to je ubitacna kombinacija... majke mi...
to bi trebalo zakonom zabraniti na oblacne dane...

i naravno.. rijeci...

Zdravko Colic
Zlocin i kazna
Samo ti si znala moj kod,
moju narav bolje od svih.
Kad mi treba sidro za brod.
Kad mi treba rima za stih.

Ne znam kad je poslo na zlo,
sitne lazi, sumnje i strah.
A kad zvijezda padne na tlo
vise nije zvijeza neg' prah.

Kazna je sto pamtim tvoj smijeh,
kazna je sto suvise znam.
Zlocin je sto prizivas grijeh.
I jos brines dal' zivim sam.

Kazna je taj zivot za gros,
kazna je zig dodira tvog.
Zlocin je sto volis me jos,
Bog nek' prosti, zato je bog.

I jos jedan tamno siv grad,
nova prazna boca uz skut.
I jos jedan hotel k'o Had.
I jos jedna zena pred put.

A kraj tebe opet lik nov,
novi izgovor za zlu kob.
Dal' ti treba sesir ili krov?
Dal' ti treba gazda ili rob?