2007-08-24

dok sam bio klinac..

ma koji klinac..
vec su padali prvi zaljubljeni pogledi i prvi poljupci..
(o njima se sve zna na mom blogu ;) )
slusao sam sve..
ali bas sve.. od
zabranjenog pusenja, REM-a, pa do Dragane Mirkovic..
e zasto spominjem draganu..
pa ovako..
kad sam se "vratio" svi su ovdje bili izbezumljeni fenomenom turbo-folka
a sad se razmisljam, sto je turbo-folk?
turbo - pojam iz automobilizma koji dodaje neku brzinu
folk - a narodna muzika
daklem ubrzana narodna muzika...
e sad...
dok se malo zamislite , sve neke novije narodne stvari su ubrzane i spadaju u tu kategoriju
na koju god estradu pogledate :)
e sad..
kad sam poceo slusati , moram biti iskren..
kad se hocu odmoriti ili raditi slusam pjesmuljke.. :)
tu spada sve sto se moze pjevusiti ili sto , ovako uskracen od muzicke nadarenosti, ja mogu zvizduckat :D
ali onda sam se zamislio... pa *ebote
ovdje sve neke stvari naopake..
recimo da se postane pjevacica potrebno je da se obuce minjak, poprave sise i spava sa nekim muzicarom..
i onda svi uzdizu 3 (i slovima tri) pjevacice koje malo bolje znaju pjevati
i onda ih usporedim sa nekoliko pjevacice "sa druge strane" i one sve znaju pjevati u rangu ove 3
ali kako ih ima puno i kako se radi s njima onda se njih ne uzdize..
e sad..
ne mojte shvatiti ovo kao uzdizanej jednih ili drugih
ovo je jednostavno kao pjuvanje po estradi...
i nekom novom nacinu rangiranja pjevaca...

daklem
ovo je pjesma koju ja poistovjetim dok mi dodje merak i crni sat da slusam narodnjake....

SAMO slusajte
nekad



sad




ovo j